REGULAMIN HOTELU MARK 1

Zarząd Hotelu MARK 1, będzie wdzięczny za współpracę i przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.

1. Pokoje w hotelu wynajmowane są na doby.
2. Hotel świadczy usługi bezobsługowo, recepcja czynna pon-pt w godzinach 8.00 do 16.00
3. Jeśli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11.00 dnia następnego.
5. Płatność za pobyt w obiekcie uiszczana jest przy meldowaniu
6. Śniadania wydawane są w godzinach 6.30 do 10.30
7. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój do godziny 17.00, zostanie naliczona opłata za pół doby.
8. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji lub dokonać przedłużenia pobytu w kiosku hotelowym do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
9. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
10. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
11. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach od 7.00 do 22.00. Po godzinie 22.00 istniej obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, obiekt nie ponosi odpowiedzialności. Pracownicy bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.
12. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
13. Hotel przewiduję możliwość anulowania rezerwacji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów na 24 h przed planowanym
przybyciem, w przeciwnym wypadku klient zostanie obciążony kosztami hotelu tak jakby rezerwacja się odbyła.
14. Hotel nie przewiduje możliwość anulowania rezerwacji opłaconych z góry.
15. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
16. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
17. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia osobie, która narusza tę zasadę.
18. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić świadczenia usługi osobie, która narusza niniejsze zasady.
19. Każdorazowym opuszczeniu hotelu Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
20. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
21. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN.
22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest posiadanie w pokojach sprzętu AGD, grzałek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane, na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
24. Hotel MARK 1 wyraża zgodę na pobyt zwierząt na terenie obiektu za dodatkową opłatą 70 PLN.
25. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
26. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie obiektu.
27. Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie obiektu jak i w jego otoczeniu.
28. Hotel MARK 1 nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu, lub innego pojazdu należącego do Gości, pozostawionego na parkingu oraz rzeczy w nich pozostawione.

Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu – Zarząd Hotelu MARK 1

REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmujemy drogą mailową na adres: biuro@mark1.pl, lub listowną na adres Hotel MARK 1, ul. Adama Mickiewicza 29, 32-800 Brzesko, tel:, 695 605 444
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
4. Rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Polityka prywatności